VI. Державна служба.
1. Державними службовцями є:
- виборні посадові особи;
- атестовані працівники державних адміністративно-територіальних служб;
- атестовані працівники усіх державних установ і організацій;
- атестовані службовці силових відомств;
- військовослужбовці Збройних Сил, Гетьманської варти, Служби безпеки, Прикордонної служби, Національної Гвардії.
Усі керівні посади органів державної служби укомплектовуються високоморальними, Прогресивними кадрами, шляхом їх публічного і експертного відбору, з Пропонованими програмами дій на даній посаді, за національною квотою, з чистою біографією, освітою за фахом, практичним досвідом роботи, із заключенням з ними угоди На посаду державного службовця не може бути обрано чи призначено людину, яка займається бізнесом, має судимість (погашену чи непогашену) за злочини, окрім за політичні погляди у національно-визвольних змаганнях та боротьбі за громадянські права.
2. Гетьман України ( Президент України ).
Гетьман України є главою держави і виступає від її імені, несе персональну відповідальність за наслідки свого управління перед українським народом.
Гетьман України є гарант державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
Гетьманом України обирається громадянин України, винятково особа української національності, який досяг 40-річного віку, народжений в Україні, проживає у ній 10 останніх перед днем виборів років, володіє державною мовою, проходив військову службу в армії.
Висунення кандидатури на посаду Гетьмана України є прозоре.
Через засоби масової інформації опубліковується автобіографія, родове дерево кандидата, його дружини, одружених синів, дочок – невісток, зятів.
Декларуються трудова, політична, громадська діяльність, грошові прибутки, матеріальні надбання.
Кандидатури кандидатів на посаду Гетьмана України погоджуються Всеукраїнською Радою Старійшин.
Гетьман України обирається громадянами України на Народному Віче терміном на 5 років і вступає на посаду з моменту оголошення його обрання на Всеукраїнському Народному Віче.
Одна й та сама особа не може бути Гетьманом України більш ніж два терміни підряд.
Гетьман України складає присягу народу України.
Приведення до присяги здійснює Верховний Старійшина Всеукраїнської Ради Старійшин.
На Всеукраїнському Народному Віче Гетьман України підписує Всеукраїнську Угоду з народом України через Верховного Старійшину, за якою Гетьман зобов’язується виконувати волю українського народу, а народ визнає над собою всю повноту виконання повноважень керівника держави.
Гетьман України користується правом недоторканості на час виконання повноважень.
Гетьман України є найвищою виборною посадою у державі, який концентрує у своїх руках законодавчу і виконавчу державну службу.
Гетьман України видає Універсали, Укази та Розпорядження, які є обов’язковими до виконання на території України.
Гетьман України на період свого управління призначає та звільняє Наказного Гетьмана, Канцлера та керівний склад Гетьманської Канцелярії України, міністрів, керівників силових служб, дипломатичних представників України, Старшину Державного
національного банку України, створює та ліквідовує міністерства, відомчі служби.
Затверджує Закони України та несе за їх відповідальність.
Затверджує Державний бюджет України та несе за його відповідальність.
Затверджує Програму діяльності Гетьманської Канцелярії України.
Гетьман України має право ініціювати скликання Народного Віче, коли виникає спірне питання, потреба порадитись з народом, висловити свою думку.
Гетьман України є Верховним Головнокомандуючим Збройних Сил України, здійснює керівництво у сферах національної безпеки та оборони держави.
Ухвалює рішення про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або в окремих її регіонах, про загальну або часткову мобілізацію, про оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації, про надання військової допомоги іноземним державам, про направлення підрозділів Збройних Сил, інших формувань до іноземної держави.
Гетьман України за період свого управління щорічно звітує перед українським народом про виконання вповноважених обов’язків і виконання Всеукраїнської Угоди з народом України.
За виборів нового Гетьмана України чинному дається оцінка результатів управління за шкалою:
- залишити на повторний термін, переобрати, притягнути до відповідальності.
Повноваження Гетьмана України припиняються достроково у разі:
- виявлення недовіри народу;
- відставки;
- неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров’я;
- смерті.
Відставка Гетьмана України набуває чинності з моменту проголошення ним особисто заяви про відставку.
Неможливість виконання Гетьманом України своїх обов’язків встановлюється Конституційним Судом на підставі звернення Всеукраїнської Ради Старійшин.
У разі дострокового припинення повноважень Гетьмана України тимчасове виконання його обовязків до обрання і вступу на пост нового Гетьмана України покладається на Наказного Гетьмана України, без права видавати закони.
При Гетьману України, як дорадчий орган, скликається Рада Старшин, до складу якої входять Наказний Гетьман, Канцлер України, крайові Старшини, керівники міністерств та силових служб.
3. Гетьманська варта.
Гетьманська варта – служба підпорядкована Гетьману України.
Здійснює охорону Гетьмана України.
Здійснює нагляд за діяльністю органів державної служби.
Контролює виконання Указів та Розпоряджень Гетьмана України.
Керує Гетьманською вартою Наказний Гетьман України.
4. Гетьманська Канцелярія України ( Кабінет Міністрів України ).
Гетьманська Канцелярія України є вищим органом у системі органів державної адміністративно-територіальної служби.
Гетьманська Канцелярія України забезпечує та відповідальна за здійснення внутрішньої та зовнішньої політики держави, виконання Конституції України, Законів України, Указів та Розпоряджень Гетьмана України.
До складу Гетьманської Канцелярії України входять:
- Канцлер України;
- Підканцлери України;
- Міністри України.
Канцлер України керує та спрямовує всю діяльність Гетьманської Канцелярії.
Підканцлери є заступниками Канцлера України.
Міністри керують та спрямовують діяльність міністерств з формування та реалізації державної політики у відповідній сфері.
При Гетьманській Канцелярії діють силові служби:
- Збройні Сили України;
- Національна Гвардія України;
- Служба безпеки України;
- Служба правопорядку України;
- Прикордонна служба України;
- Митна служба України;
- Податкова служба України.
- Рятувальна служба України;
Очолює кожну державну силову службу Головний Старшина.
Гетьманська Канцелярія здійснює керівництво Державною адміністративною службою столиці, державними адміністративно-територіальними службами краю, району, міста, посаду міста, містечка, селища, земства, які їй підзвітні.
Міністерства, Служби України здійснюють керівництво відомствами відповідно до адміністративно-територіальних одиниць.
Гетьманська Канцелярія України:
- забезпечує державний суверенітет і економічну незалежність України, здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, виконання Конституції і Законів України, Указів та Розпоряджень Гетьмана України;
- забезпечує проведення фінансової, цінової, інвестиційної, митної та податкової політики;
- забезпечує проведення політики у сферах праці й зайнятості населення, соціального захисту, освіти, науки і культури, охорони здоров’я, екологічної безпеки і природокористування;
- розробляє і здійснює загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального і культурного розвитку України;
- забезпечує рівні умови розвитку усіх форм власності, здійснює управління об’єктами державної власності;
- розробляє проект закону про Державний бюджет України, забезпечує його виконання, звітує про його виконання;
- здійснює заходи щодо забезпечення обороноздатності і національної безпеки України, громадського порядку, боротьби зі злочинністю;
Гетьманська Канцелярія України у межах своєї компетенції видає Постанови та Розпорядження, міністерства – Акти, силові служби – Накази, які є обов’язковими до виконання.
Органи Державної адміністративно-територіальної служби.
Державна адміністративна служба столиці, державні адміністративно-територіальні служби краю, району, міста, посаду міста, містечка, селища, земства здійснюється Старшинами.
Державну адміністративно-територіальну службу села, поселення міста здійснює Староста у одній особі.
Старшини, Старости несуть персональну відповідальність за результати свого управління перед громадою даної адміністративно-територіальної одиниці.
Старшиною, Старостою обираються громадяни України, української національності, які досягли 30-річного віку, володіють державною мовою, проходили військову службу в армії.
Висунення на посади Старшини, Старости є прозоре. Через засоби масової інформації публікується його автобiографiя, родове дерево, також дружини, якщо має одружених синів, дочок, невісток, зятів.
Декларують грошові прибутки, матеріальні надбання.
Кандидатури на посади Старшини, Старости погоджуються відповідною Радою Старійшин.
Старшина та Староста обираються на Віче, які підписують угоду з українським народом.
При виборах нового Старшини, Старости, діючим дається оцінка за шкалою:
залишити на повторний термін, переобрати, притягнути до відповідальності.
Старшини формують апарат державної адміністративно-територіальної служби, керують ним та несуть відповідальність за його роботу.
Призначають та звільняють Підстаршин, посадових осіб державної адміністративно- територіальної служби, відомчих служб.
Старшина, Староста мають право ініціювати проведення та брати участь у Віче.
Державна адміністративно-територіальна служба забезпечує:
- виконання Конституції та Законів України, Указів та Розпоряджень Гетьмана України, Постанов та Розпоряджень Канцлера;
- законність і правопорядок, дотримання прав і свобод громадян України;
- виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку;
- підготовку та виконання відповідних місцевих бюджетів;
- звіт на Народному Віче про виконання відповідних бюджетів і програм;
- взаємодію з органами народовладдя на місцях;
- інші повноваження.
Повноваження Старшини, Старости припиняються достроково у разі:
- у порядку виявлення недовіри громадян;
- відставки;
- неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров’я;
- смерті.
У разі дострокового припинення повноважень Старшини тимчасове виконання його обов’язків до обрання і вступу на посаду нового Старшини, покладається на Підстаршину.
При Старшині краю, як дорадчий орган, діє Рада старшин, старійшин району, міста, посаду міста, керівники служб.
При Старшині району, як дорадчий орган, діє Рада старшин, старійшин містечка, старост, старійшин земств, керівники служб.
При Старшині міста, посаду міста, як дорадчий орган, діє Рада старшин, старійшин містечка, керівників служб.
VII. Правосуддя
1.Судова служба.
Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами.
Судова служба є однією з гілок державної служби, призначення якої полягає у захисті прав і свобод людини і громадянина, конституційного ладу в Україні, забезпеченні відповідності Указів та Розпоряджень Гетьмана України, Постанов та Розпоряджень Канцлера України, Актів Міністрів України, Постанов Старшин Державної адміністративно-територіальної служби та рішень органів народовладдя, дотримання законності при застосуванні законів та інших нормативних актів України.
Судова служба здійснюється шляхом здійснення правосуддя у формі цивільного, господарського, кримінального та конституційного судочинства.
2. Конституційний Суд України.
Конституційний Суд України є єдиним органом конституційного права України.
Конституційний Суд України складається з 27 суддів, по одному представнику від кожного краю України, столиці і від Ради Старійшин, як народного засідателя, який висувається Всеукраїнською Радою Старійшин.
Внесення подання про призначення суддів на посади або їх звільнення здійснює Вища Рада юстиції та затверджується Гетьманом України.
Термін призначення суддів і народного засідателя Конституційного Суду України – п’ять років.
Суддями Конституційного Суду можуть бути громадяни України, яким на день призначення виповнилося 40 років, які мають вищу юридичну освіту, стаж служби в юридичних органах не менше 15 років та володіють державною мовою.
Керівництво Конституційним Судом здійснює Генеральний Суддя, якого обирають із свого складу судді Конституційного Суду.
Конституційний Суд України приймає рішення:
- офіційне тлумачення Конституції України;
- відповідність Конституції України Законів України, Указів та Розпоряджень Гетьмана України, Постанов та Розпоряджень Канцлера України, Актів Міністрів України, Постанов Старшин Державної адміністративно-територіальної служби;
- за конституційною скаргою особи ухвалює рішення щодо відповідності Конституції України закону, на основі якого судом ухвалено остаточне рішення, що стосується конституційності прав і свобод певної особи, якщо вона вважає їх суперечливими.
Конституційний Суд України дає висновки по відповідності Конституції України міжнародних угод.
Рішення та висновки Конституційного Суду України є обов’язковими, остаточними і не можуть бути оскаржені.